De Retro GP Quiz 2017

Van F1 tot gemotoriseerde step, hier is de plaats om er over te praten.

Gastheren/dames: Rosie, Sjef

Re: De Retro GP Quiz 2017

Berichtdoor BlueFlag op vrijdag 22 dec, 2017 12:30:42

Ik sluit mij helemaal bij MikeD aan :smt023 We hebben het al met al toch meer dan 10 jaar volgehouden...

F1-quiz zit bij mij al in het systeem; er staan bij mij al een stuk of wat bijzondere bierflesjes te pronken...
Brundle to Moss: "How do you feel about drivers that call for larger run off areas?"
Reply: "They're a bunch of wimps."
BlueFlag

Het jaar zit er bijna op

Berichtdoor Steve Warson op maandag 25 dec, 2017 22:10:05

Het was wederom een genoegen om met jullie de quiz te spelen, dank allemaal. Volgens mij hebben we voor het eerst te maken met een gedeelde eerste plaats?
Dr Watson gefeliciteerd!
Mooie woorden van Mike over de retro-site die de afgelopen jaren inderdaad een beetje als een nachtkaars aan het uitdoven was. Wij (Sjef, Sjakie, Tux Racer en ik) willen het forum in een wat afgeslankte vorm volgend jaar een doorstart geven en het forum zal dan gekoppeld worden aan de F1-quiz.nl site. Hoe dat er precies uit gaat zien?
In elk geval met een quiz gedeelte, een raaddeplaat gedeelte, een Max gedeelte en een gedeelte overige autosport met aandacht voor Indy en WEC (Le Mans).
De quiz zullen we hoogstwaarschijnlijk niet meer op het forum spelen. Het forum zal o.a. voor de quiz een plaats voor feedback, discussies en overleg gaan vormen en ik hoop en verwacht dan ook dat er de nodige nieuwe bezoekers op het forum zullen komen.

Jullie stonden allemaal aan de wieg van de quiz, en dat kindje groeide groter en woont al een tijdje op zichzelf. En volgend jaar neemt junior senior dus in huis. Mooi toch?
Jullie zijn nog steeds allemaal onmisbaar voor de quiz en het forum. En ook voor de aanwas van nieuwe deelnemers zijn wij erg afhankelijk van (jullie) mond tot mond reclame. Volgend seizoen starten we zo rond de wintertesten met het plaatsen van de seizoensvragen en ik zou jullie willen vragen om tegen die tijd vrienden, familie, buren en collega's die de F1 volgen attent te maken op ons verdomd leuke spelletje. Op twitter blijven we de boel lekker op stelten zetten, en dankzij Peter (Tux Racer) zal op facebook en instagram ook een verhoogde activiteit gaan plaatsvinden.

Laat het nieuwe jaar maar komen!

Afbeelding

Ik wens jullie allemaal fijne kerstdagen en een goed 2018!

Marcel
"Rock music is mostly about moving big black boxes from one side of town to the other in the back of your car." (David Thomas)
Steve Warson

Vorige

Keer terug naar Auto- en motorsport